Fodbold 2000

SE BILLEDER FRA FÆLLESARRANGEMENTET

Igen i 2000 afholdes der EM i fodbold og igen er der nogle tosser i Kirke Saaby der synes dette skal være et fælles projekt. Derfor inviteres alle der har lyst til det til at se Danmarks kampe på gadekæret. Nogle privatfolk har sørget for at der er et fjernsyn - bylauget har udlånt pavillion - og nogle tosser har påtaget sig at sætte telt op og indkøbe øl. Så kom på Saaby kær og støt det danske landshold.

Foreløbig er der planlagt følgende 3 aftener (indledende runde):

Søndag d. 11. juni 2000 kl. 18.00 hvor vi spiller mod Frankrig

Fredag d. 16. juni 2000 kl. 20.30 hvor vi spiller mod Holland og

Onsdag d. 21. juni 2000 kl. 20.30 hvor vi spiller mod Tjekkiet

Folk der vil hjælpe med at sætte pavillioner op og tage dem ned må gerne ringe til Jan Sylvest - 46 49 24 77 eller møde op en ½ times tid før.

Der vil være salg af øl og sodavand i teltet. PS. hvis man vil deltage skal man have en 5-er med. Det der kommer i entrekassen går til dækning af diverse udgifteer.

Vil man læse mere om fodbold-em så kig på DBU's hjemmeside.

Mens det stadig var sjovt og hyggeligt
Hyggen blev der men det sjove manglede lidt inde i anden halvleg mod Holland
Men hyggen blev der heldigvis langt ind i 5. halvleg

VI SES PÅ ONSDAG