Papircontainere

Efter at der er lavet om på papir og flaskeindsamlingen er kirkens parkeringsplads begyndt at ligne gamle tiders containerplads. For 14 år siden var der faktisk containerplads i Kirke Saaby. Den blev nedlagt af 2 grunde - økonomiske og udseendemæssige. Nu er vi ved at have fået den tilbage igen. Køn er den ihvertfald ikke.

Se bare her - det er hvad besøgende til kirken mødes af. Uanset om de skal til gudstjeneste, dåb, bryllup eller begravelse:

Det kan vi ikke være bekendt!!!!!

Bylauget har nu (23-7-99) tilskrevet kommunen om at få flyttet containerne ned på bagsiden af parkeringspladsen hvor der i forvejen er opbevaring af forskellige ting samt natteparkering af lastbiler. Pladsens bagerste del er bare som skabt til sådanne grimme ting - containere, lastbiler, skurvogne m.v. - så forgrimmer de ikke andre steder.

Her kan containerne stå:

Efter at Erik Simonsen, teknisk forvaltning i dag d. 24-8-99 har beset stedet lovede han at containerne snarest flyttes efter bylaugets forslag!

Containerne er flyttet i foråret 2000!!!!