Ny uddeler - igen

D. 1. november 2000 skal Kirke Saaby Dagli' brugs atter have ny uddeler. Vores nuværende uddeler Bjarke er pr. 1-11-000 blevet ansat som uddeler i Superbrugsen i Kastrup.

Oplysningen kom for bylauget overraskende via en stillingsannonce i "uddeler-bladet" hvor vi chockede kunne læse at "vores" brugs søgte ny uddeler.

Vores tidligere profetier er herved desværre gået i opfyldelse. Uddelerstillingen i Kirke Saaby Dagli' brugs bliver brugt som et springbrædt - som et udklækningssted for uddelere der (godt for dem) vil videre i systemet.

Det er ærgerligt at vores brugs ikke kan få en gennemgående person der kan udvikle butikken. De uddelere vi har haft har på glimrende vis bragt nye ting til butikken - men aldrig nået at føre dem helt til dørs.

Heldigvis har vi en rigtig god brugs-bestyrelse, hvorfor bylauget selvfølgelig går ud fra at vi igen får ansat den bedste af ansøgerne - lad os håbe at den nye uddeler ikke bliver fanget til større FDB-butikker.

Men i hvert fald et tillykke og al mulig held fremover til vores nuværende uddeler Bjarke.